Sistemik Psikoterapi ve If Weinheim Enstitülerinin Eğitim Modeli

  • Eğitimlerimiz katılımcıların seminer, süpervizyon ve müdahale gruplarında hem eğitici terapistlerle, hem de bir meslektaş olarak kendi    yaşantı ve mesleki deneyimlerini paylaştıkları yansıtıcı çalışmalarla interaktif olarak gerçekleşmektedir.
  • Eğitimlerimiz katılımcıların kalıcı profesyonel kişiliğinin güçlendirilmesine ve gelişimine yönelik öğrenme sağlar.
  • Seminer ve süpervizyon larda yapılan farklı terapi oturumları aracılığı ile gözlem yapma, farklı roller üstlenme, farklı bakış açıları    kazanma,sistemik kuram ve uygulamaya yönelik çok yönlü deneyimler edinilir.
  • Katılımcılar sistemik psikoterapi eğitiminde sadece yeni içerikler öğrenmezler; özellikle eğitim sürecinde mesleki deneyimlerini de işe    koşarak yeni öğrenme içerikleri ile mesleki deneyimlerini bütünleştirirler. Yeni öğrenme içerikleri katılımcının bizzat kendi çalıştığı kurumda    yaptığı canlı danışmalara yönelik süpervizyonlarla desteklenmektedir.
  • Katılımcılar eğitim sürecinde ve sonucunda “öz gözlem” aracılığıyla kendi uygulamalarına yönelik farkındalık becerileri kazanmaktadırlar.
  • Eğitimde geçirilen zamanın hayatta geçirilen zaman olarak anlaşılması gereklidir. Başarılı bir eğitim süreci bireyin kendi yaşamında da    (ailesi, dostları ve çalıştığı kurum) özel seçimlerde bulunabilme becerisi kazanmaktır. Eğitime başlamak bireyin kendi yaşam bağlamında,    çözüme yönelik değişim başlatmak için kararlar vermesi anlamına gelmektedir.
  • 1.Sistemik Psikoterapi Günleri - Detaylar

    Sistemik Psikoterapi Enstitüsü EFTA-TIC üyesidir.

    Duyurular

    Sistemik Psikoterapi Enstitüsü

    Eğitimlerimizi sitemizde ve sosyal ağlarımızda paylaşacağız.

     

    Toplantılar / Kongreler

    Eğitimlerimizi sitemizden ve sosyal ağlarımızdan takip edebilirsiniz.